CI KTÓRZY DO NAS ZAGLĄDAJĄ

poniedziałek, 11 lipca 2011

To czego zwykle nie widać .




Tak jak pisaliśmy, wtedy gdy większość korzysta z uroków wakacii letnich,wystawiając się do słońca my pracujemy nad tym co będzie zimą. Przędziemy aby potem tkać. O właśnie-tkanie dziś chcieliśmy pokazać jak realizujemy kolejny projekt. Nazwiemy i pokażemy go po zrobieniu .
Większość osób które trafiają do naszej manufakturki widzi krosna tkackie po raz pierwszy . Pada wtedy wiele różnych pytań ale najczęstszym jest - co to jest tam pod spodem , pod krosnem ? Gdy pokazujemy do czego służą pedały zmieniające ustawienie nicielnic i położenie osnowy tkackiej słyszymy ,,acha to i nogami też się tka " :))). Dlatego dziś kilka dziwnych zdjęć pokazujących to czego zwykle nie widać,  NOGI TKACZA PRZY PRACY :)




2 komentarze:

  1. Pamiętam, jak babcia tkała a ja jej pomagałam, niestety nogami nie mogłam :) Byłam wówczas "za krótka" :DDDDDDD Przepuszczałam tylko czółenka. Wychodziły narzuty na łóżka i fotele. Do tej pory mam jeszcze jeden zestaw. Ale była frajda. Potem babcia krosna oddała :(
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś byłam na kursie tkactwa, ale szybko stwierdziłam, że to nie dla mnie, choć efekty piękne. Stanowczo wolę moją ceramikę.

    OdpowiedzUsuń