CI KTÓRZY DO NAS ZAGLĄDAJĄ

wtorek, 15 maja 2012

Miłosz - fotopasja :)

Dziś dla urozmaicenia chcemy pokazać Wam efekty pasji naszego starszego syna .Miłosz jest inżynierem zootechniki w trakcie pracy magisterskiej . Tak jak my wszyscy lubi zwierzęta ,specjalizuje się w hodowli alpak czemu też poświęcona jest powstająca praca magisterska ,ale jego wielką pasją jest też fotografika której poświęca każdą wolną chwilę. Wydaje nam się że efekty tej pasji warte są pokazania co też z wielką przyjemnością czynimy. Gdybyście chcieli zobaczyć więcej jego prac wystarczy kliknąć w linki które są tu obok      http://www.obiektywni.pl/autorzy/autor-26693-0-0-0-0.php
 http://www.fineart-portugal.com/author/4511 


9 komentarzy:

  1. niezłe ma chłopak OKO. Ja jestem zachwycona. Szczególnie przypadł mi do gustu Mr. Ślimak :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój zachwyt jest tak wielki, że nie ma takich słów, które by go opisały! Możecie być dumni z takiego syna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tez zaniemowilam z wrazenia, nie potrafie wyrazic jak bardzo te zdjecia mi sie podobaja!!!nie tylko sa piekne ale wrecz mistrzowskie! pozdrawiam i gratuluje

    OdpowiedzUsuń
  4. Mistrz światła!
    Pająk i ślimak - niezwykłe!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cóż, wszyscy coś tam fotografujemy posługując się coraz lepszym sprzętem, ale tylko nieliczni , obdarzeni wyjatkową wrażliwością potrafią dostrzec i zatrzymać w kadrze na zawsze urodę tego świata...Zachwycam się pejzażami, szczególnie 5 i 7 zdjęciem. No cuudo po prostu !
    Skorzystałam z podanych linków i napasłam oczy do syta :)
    Gratulacje dla Miłosza.
    S.Ohanka

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała pasja, przepiękne fotografie - oko, okiem, ale do zrobienia takich fotek potrzeba też odrobinę talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To się nazywa patrzeć i widzieć piękno w tym co otacza, do tego dzielić się tym z innymi ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. To prawda, że sprzęt nie zastąpi wrażliwości. Gratulujemy Syna i Synowi.


    Pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękne, świtało, światło i pasja :)

    OdpowiedzUsuń