CI KTÓRZY DO NAS ZAGLĄDAJĄ

wtorek, 6 maja 2014

Piękne szarości, niepowtarzalny charakter : )






Trzymając się naszych założeni że ma być rustykalnie, etnicznie i przede wszystkim komfortowo dziś sweter w rozmiarze 42-46. Piękne szarości od zimnych niemal niebieskich przez przebielone srebrno białe z wtrąceniami ciepłymi wchodzącymi w ciepłą czerń. Karczek zrobiony ze specjalnie uprzędzionej włóczki, odcięty obszyciem z warkocza z jedwabistego włókna Suri. Sweter z racji rozmiaru waży 1kg 10dkg jest mięciutki i niezwykle miły w dotyku. Niewysoki golf jest gwarancją że nie zmarzniesz w tym swetrze nawet gdy inni będą drżeć z zimna. Wydaje nam się że sweter zadowoli każdą kobietę dbającą o swój komfort i oryginalny wygląd a jego wielkość zagwarantuje wygodę i dobry wygląd bez względu na figurę ; ) Dla Zosi oczywiście wszystko jest jak ze starszej siostry : )
 http://www.losalpaqueros.com/boutique.php?&grupa=Swetry






















14 komentarzy:

  1. Przepiękny! Sam widok budzi miłe ciepełko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gwarantujemy że w rzeczywistości jest cieplejszy i bardziej miękki niż na to wygląda :D
      Pozdrawiamy

      Usuń
  2. Jak znalazł na majówkę! Ja w domu mam 17 C...mam podobny zestaw kolorów na swoim sweterku, ale niestety nie z takiej fantastycznej wełny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie pogoda wszędzie jeszcze ,,swetrowa'' chociaż sweter tak naprawdę przydaje się zawsze, cały rok.
      Pozdrawiamy : )

      Usuń
  3. piękny jak zwykle, robiony pewnie od góry..... a szarości to moje kolory....
    niedosyc że jest ładny to jeszcze bardzo stylowy i elegancki, pewnie właścicielka bedzie zadowolona
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo, ten sweter to ,,kombinacja alpejska'' : ) A jeśli chodzi o szarości to dlatego że u nas przynajmniej, to jedne z najdelikatniejszych włókien : )
      Pozdrawiamy

      Usuń
  4. Mi się niesamowicie podobają torebki z Waszego butiku;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To normalne bo ,,jednemu się podoba córka, a drugiemu matka'' :D
      Pozdrawiamy

      Usuń
  5. a jaki piękny kosmatek!
    Wczoraj zastanawiałam się co to będzie i proszę :)
    A ja obecnie kończę czytać Wasz rok 2011 i płynę sobie na tej fali, snuję plany..
    A jak zaczynam wątpić, to w torebce, jak talizman, mam dwa malutkie kłębuszki wełenki Waszych alpak -od konferencji je noszę, zawsze przy sobie :) podtrzymują temperaturę płomyka mojej wizji :)
    pozdrawiam serdecznie
    Maja P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. : D To jeszcze masz spoooro do poczytania.
      Może być i kosmatek chociaż to raczej kojarzy się z czymś szorstkim, a Zosia wczoraj po kilku przymiarkach stwierdziła że jak się go zakłada to jest takie wrażenie jakby na ranę założyć kojący opatrunek : )
      Serdecznie pozdrawiamy
      Zosia i Janusz

      Usuń
    2. Przy dobrej lekturze im 'książka' grubsza tym lepiej :)
      Nie chciałam ujmować delikatności swetrowi kosmatym określeniem -mam zupełnie odmienne skojarzenie z tym słowem, raczej widzi mi się czymś milusim, z frędzelkami.
      pozdrawiam!
      Maja

      Usuń
    3. :) Wiemy, wiemy :) Kosmatek też może być milusi :D Na przykład taki miś mówi się że kosmaty a jednocześnie przytulaśni :D

      Usuń
  6. NO po prostu ZAJEBISTY Sweterek !!!!!
    TAK DALEJ !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiemy że nie wszystkim musi się podobać, sweterek naprawdę jest ZAJEBISTY. A jeśli chodzi o dalej to z całą pewnością coś tam będzie.
      Szkoda że @Anonimowo ale to dlatego że piszący liczył(a) na wyczuwalny drwiący podtekst, a wtedy odwaga się jakoś kończy :)))
      Pozdrawiamy

      Usuń